Жени и стрес

Жените се два пати повеќе подложни на стрес, отколку мажите и имаат единствен начин кои се порат против стресот.

Тешко е да се остани мирен и опуштен во денешно хаотично време во кое жените имаат различни улоги – тие се сопруги, мајки, ќерки, пријателки и колешки, а тоа често не ни малу лесно. Па токму поради тоа стрес се почесто јавува кај жени отколку кај мажите.

Брига за деца и дружењето

Понежниот пол се со стресот справува на единствен начин – со брижност и пријателство. Во текот на стресните ситуации, жените се предаваат брзо на децата и семејството, но и пронаоѓаат поддршка кај нивните пријателки. Во стресниот период, телото на жена создава хемиски супстанци за кои се верува да потикнува такво однесување. Еден од тие супстанци е и окситоцин, кој има смирувачки ефект.

Техники за елиминација на стрес

Опуштете се. Секоја жена има своја техника на опуштање, а некои од нив се длабоко дишење, јога, медитација и масажа.

Слушајте ја релаксирачка музика или читајте книга.

Без оглед на тоа колку сте ангажирани, можете секој ден да одвоите 15 минути време за да направете нешто за себе, како што е опуштање, прошетка или разговор со пријателка.

Јадете здраво. Вратете изгубена енергија со помош на овошје, зеленчук и белковини.

Почнете повеќе да се движите. Организмот пред и по вежбањето лачи ендорфин, кои го намалува стресот и подобрува расположение.

Спиење е одличен начин да помогнете и на Вашето тело и на Вашиот ум.

Запишувајте ги Вашите мисли. Водењето на дневник може да биде одличен начин да го намалите товар од Вашиот грб.

Побарајте помош од стручњак доколку Ви е потребна.

Проверете и

Ги спречува и третира инфекциите на уринарниот тракт

Боровинките се најпознати во помагање, спречување или лекување на инфекциите на уринарниот тракт . Овие ...