Почетна / Совети за здравје / ЗДРАВА ХРАНА ЗА СТУДЕНИ ДЕНОВИ

ЗДРАВА ХРАНА ЗА СТУДЕНИ ДЕНОВИ

Главоболка, несоница, умор, депресија и намалена концентрација се знаци дека времето влиае на нас. Доколку саката на време да го зајакнете имунитетот и да го подготвите организмот за студени денови, збогатете ја исхраната со витамински намирници како што се чаеви, сокови, мед, супи …

Чаеви и цедени сокови го зајакнуваат организмот и ја потикнуваат елиминација на токсините, па со самото тоа помагаат и во превенција на грипот. Се препорачува и мед од мајчина душичка, липа, багрем.

Супата ќе Ви го стопли организмот, ќе Ви обезбеди дополнителна течност и потребните електролити.

Печива од интегрално брашно збогатено со семките од сусам, сончоглед и лан, одличен се извор на калциум, витамин Е и есенцијални масни киселини.

Во исхраната воведете зеленчук кое е богато со витамин А, како што е морковот, спанач, брокула и задолжително јадете овошје и зеленчук кои содржат големи количества на витамин Ц – пиперки, портокал, лимон, киви

Проверете и

Ги спречува и третира инфекциите на уринарниот тракт

Боровинките се најпознати во помагање, спречување или лекување на инфекциите на уринарниот тракт . Овие ...