Почетна / Фитнес и аеробик / Вистина или заблуда во врска со стомачните мускули

Вистина или заблуда во врска со стомачните мускули

Стомачни, плочки… Не е битно како ги нарекуваме, туку како ги правиме. Постојат неколку заблуди во врска со вежбите за стомачни мускули. Еве неколку најчести…

Вежбите со пилатес топка се многу подобри од вежбите на клупа

Вистина: Преку 2000 трудови на Универзитетот Ватерло во Онтарио, покажале дека сите вежби: на подот, на клупа и со пилатес топка се потешки за изведување од останатите и се поквалитетни, со што даваат подобри и видливи резултати. Статистиката доволно кажува за што треба да се определиме.

Abs

Најновите истражувања донесоа сензационални отритија: вежбите со топка се за 21% потешки од останатите и затоа не треба да се замарате на под или клупа – користете пилатес топка и работите ќе дојдат на свое место.

Најдобро е да правите стомачни вежби наутро, кога телото е одморено и свежо.

Лага: Кичмените пршлени добиваат потебни сокови и течности баш во текот на ноќта. Работата сеуште не легнала, а вие веднаш после будење се оптеретувате со вежбање. До три пати повеќе се можни повреди во утринските часови, затоа треба да се почека да дојде пладне а после да започнеме со контракции.

Станување со исправени нозе значи и уништување за грбот од станување со собрани нозе.
Лага: Најнови шведски истражувања покажаа дека оптеретувањето на дискот се врши во двете положби. Разликата единствено е во ефективноста: кога нозете се исправени за време на вежбањето, што многу повеќе делува на мускулната маса од собраната положба при што оптеретувањето на кичмениот стол е исто.

Проверете и

Што треба да се јаде пред и после вежбање

Доколку внимаваме на тежината и оджување на витката линија, некогаш исклучивото практикување на редовна физичка ...