Почетна / Активен живот / Вежби кои траат по 15 минути и со кои ќе бидете во фит форма

Вежби кои траат по 15 минути и со кои ќе бидете во фит форма

Дали се измачувате со недоволното време за посета на теретана поради бројните обврски и одржувањето на балансот помеѓу работата, семејството (децата и сопругот) како и домашните обрски?
Можете да ја одржувате својата но и да бидете во фит форма со само неколку минути дневно поминати во вежбање на високоинтензивни вежби рано наутро.

Станува збор за  популарниот ”HIIT Workout” режим кој служи за подобрување на аеробната и анаеробната издржливост.
Идеално време за правење на овие вежби: рано наутро пред сите обврски (поради ефектот на забрзување на цирклуацијата во телото а воедно со тоа и метаолизмот)
** Но не се исклучува вежбање и навечер или во било кое време кога имате неколку слободни мигови.

Вежбите се интензивни и брзо ќе почувствувате жештина во ссвоето тело и потење, што е и ефкетот кој се добива со час – час и половина поминат во теретана. 

Ова се вежбите кои треба да ги правите:

 1. вежба
Иправете се и допрете ги своите нозе брзо и повторно вратете се во правобитната чположа. Побвторувајте ја оваа вежба 15 пати.

 
2. вежба
Повторете ја по 10 пати за секоја нога
3. вежба
Повторете ја по 10 пати за секоја нога

4. вежба
Повторете ја по 10 пати за секоја нога
5. вежба
Повторете ја по 15 пати за секоја нога
6. Вежба
повторете ја 15 пати за секоја рака
7. вежба
повторете ја 20 пати

8. вежба
повторете ја 15 пати

Проверете и

Ги спречува и третира инфекциите на уринарниот тракт

Боровинките се најпознати во помагање, спречување или лекување на инфекциите на уринарниот тракт . Овие ...