Почетна / Фитнес и аеробик / Тренинг за душа и тело

Тренинг за душа и тело

Доколку сте спремни и одлучни да поработите на Вашиот физички изглед, откријте со кои вежби најбрзо ќе дојдете до посакуваниот резултат.

Јога – јогата е вистински избор ако сакате да Ви бидат во хармонија Вашата душа и тело. Секој час на јога има своја динамика која вклучува вежби за дишење, загревање, истегнување, а посебно внимание посветете на правилното положба на телото. Доколку не преферирате агресивни вежби со многу пот, Вие сте кандидат за јога. Со вежбањето се зголемува квалитет на кожата и се враќа свежина на целото тело. Доколку откриете дека Ви одговара, јогата може да стане Вашиот животен стил.

Теретана – вежбањето во теретана е секогаш добро да се започни со полесни програми, а потоа да се продолжи со поозбилни програми. За работа во кардио фитнес сала добро е да имате личен тренер, кој полека ќе Ве воведува во тренинг. Врз основа на Вашата кондиција и градба искусниот тренер ќе направи програма исклучиво по Ваша мерка. Таквите тренинзи се идеални бидејќи го зајакнуваат и истегнуваат телото. Не заборавајте, доколку тренирате умерено, ефектот ќе биде подолготраен и подобар. Консултацијата со доктор пред вежбањето е под задолжително, и задолжително доколку имате некаков здравствен проблем.

Калинетикс – ова метода е вистинска антистрес терапија, наменета е за сите возрасти и ниво на кондиција. Во прашање е измертриски метод кој го активира длабинската работа на мускулите. Битно е да секое движење ја прати анатомијата на телото. Вежбите не бараат голем физички напор, а со почестиот број на изведување се зголемува силата и флексибилноста на телото. Важно е да се во текот на тренингот концентрирате на складното дишење и работата на телото. Ефект ќе се забележува постепено, но само доколку редовно вежбате и тоа со помош на тренерот. Калинетикс позитивно влијае на општата физичка и душевна состојба.

Фит бол – фит бол е голема топка кои ја осмислиле физиотерапевти од Европа за да би можел пациентот со одредени повреди да се занимаваат со одреден вид на аеробни вежби. Денес е фит бол наменет за сите, почнувајќи од оние кои воопшто не се физички активни до личности кои би сакале да се ослободат од прекумерните килограми. Бидејќи топката постојано се движи и тркала, потребно е да имате снага и добро развиено чувство за рамнотежа, како би топката што е под вашето тело мирувала. На тој начин топката е одлично средство за стекнување стабилност и доведување на телото во одлична форма. Потребно е да седнете на топката, и со стапалата на подот да ја одржувате рамнотежата. Колковите и колената треба да бидат под прав агол.

Пилатес – е еден од најпопуларен вид на вежбање. Пилатес не подразбира напорни вежби, туку природно ги балансира сите групи на мускули. Фокусот е ставен на квалитет, а не на квантитет на движењата и најдобро од се е што по тренингот немате чувство на замор. Поред стручњаците и топките кои се главни реквизити во пилатесот,постојат и специјални справи. Пилатесот посебно им помага на лицата кои многу време поминуваат во седечка позиција и на оние кои имаат лошо држење на телото, но и на бремените жени. Практикувајќи пилатес вежби нема да слабеете, но во комбинација со возењето на велосипед, трчање или пливање резултатот е загарантован.

Проверете и

Што треба да се јаде пред и после вежбање

Доколку внимаваме на тежината и оджување на витката линија, некогаш исклучивото практикување на редовна физичка ...