Почетна / Совети за здравје / Со мали залаци до здравје и витка линија

Со мали залаци до здравје и витка линија

На секој му е познато дека храната треба да се распореди во повеќе мали оброци, но сепак мал број на луѓе тоа го прави. Ова е одличен начин да се избегне прејадување и зголемување на телесната тежина.

Кога јадиме во организмот треба да внесуваме онолку храна колку ни е потребно за извршување на различни активности. Сепак, често ни се случува да еден оброк ни е толку обилен поради што се чувствуваме тромо. Со распоредување на храна на повеќе помали оброци тоа ќе се спречи.

Грана како погонско гориво

Овој метод најлесно ќе го примените така што ќе правите помали сендвичи и ставањето на помало количество на храна во чинијата. Што се однесува на благите и десерти тука постои неколку трикови. Колачот можеме да го поделиме на два дела, а десертите да ги сервираме во помали чаши. Често од пристојност сме принудени да изедеме се од пајнцата, иако ни е тоа премногу. Истата работа е и со колачите: непријатно ви е да оставете на пола оставен колач, а најмногу би сакале некој друг. Најдобро би било да почнете со мали измени, во облик на мали залаци. На овој начин храната подобро се вари, бидејќи помало количество на храна е подостапна на соковите за варење и на ензимите кои се наоѓаат во нив. Полесна е и апсорпцијата на хранливите состојки по варењето, па организмот во поголем процент искористува нутриентите кои внесуваме со храна. На тој начин му помогнавме на организмот да економично и еколошки ја користи храната како негово погонско гориво.

Предност на малите залаци:

  • Чувство на леснотија во телото
  • Подобра пробава
  • Чувство дека внесуваме повеќе храна ( иако е обратно )
  • Поретко прејадување
  • Уживање во различни вкусови и десерти

Проверете и

Ги спречува и третира инфекциите на уринарниот тракт

Боровинките се најпознати во помагање, спречување или лекување на инфекциите на уринарниот тракт . Овие ...