Почетна / Здравје и исхрана / Сакате подолг и поздрав живот? Јадете ги овие намирници

Сакате подолг и поздрав живот? Јадете ги овие намирници

Правилната исхрана го продолжува и подобрува животот, како што одамна е познато, но сега дознајте кој намирници позитивно влијаат на вашето здравје а истовремено и на вашиот живот.

Авокадо

Иако многу од нас го избегнуваат заради количеството на калории, тоа не е потребно. Авокадото е многу хранливо и прави чувство на заситеност заради високата концентрација на масти и влакна. Може да се јади посебно, но и во комбинација со во некоја салата.

Ореви

Накратко, јадете ореви и зачувајте го вашиот мозок здрав! Истражувањата покажаа дека една порција ореви дневно, игра важна улога во превнција на Алцхајмерова болест, ја зајакнува меморијата и ја намалува депресијата.

Грав

На оваа листа се наоѓа и гравот, кој нема маснотии и холестерол, а е богат со влакна, протеини, магнезиум и калиум. Сето тоа помага за заштита против дебелеење, рак на дебело црево, дијабетес и срцеви болести.

Кикири

Како гравот и кикирите имаат слични хранливи вредности. Богати се со протеини но и со незаситени масти. Содржат и моќни антиоксиданси кој позитивно влијаат на кардиоваскулартниот систем.

Овесни снегулки

Ниедна храна нема да ви пружи баш се што е потребно на организмот, но овесните снегулки треба да бидат уклучени како дневен избор на храна. Тие содржат сноб влакна па се добар извор на железо и витамин Б1.

Чај

Посебно здрав е зелениот чај. Тој е извор на полифенол-антиоксидант кој може да штити против неколку типови на рак, исто така го намалува ризикот од болести на срце и мозочен удар.

Бадеми

Можете да ги вметнете во исхраната, наместо чипс или гризини. Добар извор на влакна, а содржат и калциум за коските и цинк за подорување на имунитетот.

Проверете и

Зошто е корисен AlphaSorb-C од Now Foods?

Зошто е корисен AlphaSorb-C од Now Foods? Има антиоксидативна заштита Брза апсорпција на Витамин Ц ...