Почетна / Здравје и исхрана / Пронајдете мерка – колку храна ни е потребно?

Пронајдете мерка – колку храна ни е потребно?

Доколку конечно одлучивте да се храните здраво, јадете храна богата со јаглени хидрати, засакајте го овошјето и зеленчукот, избегнувајте маснотии и бидете умерени во однос на протеините. Откријте ја и новата метода на исхрана која ќе Ви поможи да се храните поздраво и умерено.

Колку пати Ви се случило да во ресторанот добиете големи порции на јадење, иако не сте многу гладни, сепак ќе изедете се што е во пајнцата?  Во последно време, порциите се поголеми и поголеми. Додека некогаш се подразбирало да на пајнцата се најди едно парче месо, денес е сосема нормално да се најдат две парчиња месо. Едноставно во пајнцата има премногу храна! Од друга страна, доколку одите во ресторан кој е служи храната по принципот на шведска маса, се е потешко да се контролирате и да одолеете на различни специјалитети. Се поставува прашање како правилно да ја оцените храната или уште подобро да израчунате колку храна Ви е навистина потребно.

Нов метод на здрава исхрана

Систем на дланката од Зимбабве ( The Zimbabwe hand ) прво се користел во Африка да би се на вистински начин објаснил на народот како да се храни користејќи ги нивните раце како мерка. Покасно овој систем го разработил Канадското друштво за дијабетес, кое има установено да се рацете одлично средство за одредување на пропорција бидејќи се секогаш си иста големина. Како што и самото име кажува, се што ни е потребно се нашите раце. За секој оброк треба да се јади по една порција на јаглени хидрати кои одговараат на големината на две тупаници. Истото правило важи и за овошје и зеленчук. Јадете само она количина која можете да држите во двете раце. Сепак во духот на здрава исхрана водете сметка да тоа биде ниско калоричен зеленчук – зелена салата, жолта боранија, зелка или салата. Кога станува збор за протеините, консумирајте количина во големина на дланката, но со дебелина на малиот прст, а маснотиите ограничите на количество на половина палец.

Урамнотежена исхрана

Модел на пајнцата е едноставен начин за урамнотежена исхрана со прилагодување на големината на порцијата. Храната е поделена на пет основни групи:   скробна храна и житарки, зеленчук, овошје, млеко, месо и белковини. Контролирање на порциите има голем број на предности, бидејќи еден од најдобрите начини да го преполовите внесување на храната како би сте ја сочувале витка линија и целокупното здравје на организмот

Проверете и

CoQ10 – ПОДДРШКА ЗА ЗДРАВ СРЦЕВ МУСКУЛ И ПОВЕЌЕ ЕНЕРГИЈА ЗА ОРГАНИЗМОТ

Што е CoQ10? Коензимот Q10 е природен нутриент есенцијален за живот и здравје на секоја ...