Почетна / Совети за здравје / Победете ја несоницата

Победете ја несоницата

Несоницата предизвикува низа на проблеми, како што се дебелина, падот на концентрацијата, не ефикасност на работа… Научниците потврдуваат дека најголем предизвикувач на несоницата е стресот. Но еден од причините поради кој не можете да заспиете може да биде и начинот на исхраната.

Интегрални житарки – овесната каша, снегулки и леб од интегралните житарки го зголемуваат производството на сератонин кој го забавува нервниот активност, го умирува мозокот и ја проширува пораката на Вашето тело дека е се во ред. Мозокот во вечерните часови го претвора сератонинот во друг хормон, мелатонин, кој го регулира спиењето.

Црвеното месо – доколку Ве држат будни цела немирните нозе, можно е да имате еден тип на анемија кој настанал поради недостаток на железо во крвта. Задолжително посетете го докторот. Тој може да Ви препиши витамини или да Ви препорача исхрана која е богата со железо. Во тој случај јадете црвено месо, најдобро за ручек.

Мисирка – таа е богата со триптофан, амино сиселина кое тело го користи во производство на сератонин, Можете да пробате и мед и топло млеко брзо сварливите јаглено хидрати како што е медот или пире компир стимулираат ослободувањето на инсулин, што за возврат овозможува поголемо количество на трипофан да дојде до мозокот.

Чај од камилица – понекогаш е доволно да одете во кревет со самата мисла дека ќе заспиете. Непостои силен научен доказ дека чајот од камилица помогнува кај несоницата, но голем број на луѓе потврдува дека тој ги релаксира. Ако мислете дека шолја од овој чај пред спиење ќе Ви поможи да побрзо заспиете, тогаш најверојатно и е така.

Што луѓето најчесто прават кога не можат да спијат

Филмови или интернет – стручњаците препорачуваат да се компјутерот или телевизорот изгаси еден час пред да одиме на спиење како би нашиот мозок имал време да се одмори од екранот.

Музика – доколку легнете со слушалките во ушите, Вашиот мозок не реагира дека сакате да спиете. До некаде може да помогни лесната медитативна музика.

Не работите ништо – додека чекате да заспиете, едноставно лежете и чекајте тоа да се случи. Ви се случува да почнете да размислувате и тоа во главно на проблемите. Наместо тоа, земете книга и прочитајте неколку редици, тоа би можело да Ве успие

Проверете и

Ги спречува и третира инфекциите на уринарниот тракт

Боровинките се најпознати во помагање, спречување или лекување на инфекциите на уринарниот тракт . Овие ...