Почетна / Здравје и исхрана / Пет причини да јадете шумско овошје

Пет причини да јадете шумско овошје

Јагоди, боровинки, малини, капинки, рибизли … Вкусно и добро за Вашето здравје. Било да е замрзнато или во свежа состојба, треба редовно да ги вклучите во исхраната.

1.Војна со болестите

Шумското овошје е извор на антиоксиданси, кои не штитат од заболувањата на срцето, ракот и видот. Боровинките содржат најмногу антиоксиданси од другото шумско овошје.

2.Внесувањето на витамини

Една мала шолја јаготки содржи целодневна препорачана количина на витаминот Ц. Истражувањата покажале, дека луѓето кои редовно јадат порција јаготка секој ден имаат повеќе витамин Б во крвта, кој ги чисти артериите.

3.Се намалува ризикот од ракот

Американската студија покажала дека птеростилбен, кој најмногу го има во боровинките може да помогне во војната против ракот на дебелото црево. Не може да го уништи ни варењето, така да и мармеладот, питите и другите производи можат да му користат на здравјето.

4.Обезбедуваат влакна

Половина шолја боровинки содржат скоро два грама влакна – скоро како и парче леб од цели житарки. Богати со влакна кои го намалуваат холестеролот се и капинките, малинките и јагодите.

5.Содржат калиум

Црно, црвено и бело грозје, се одличен извор на калиум, минерал кој го намалува крвниот притисок.

Проверете и

Зошто е корисен AlphaSorb-C од Now Foods?

Зошто е корисен AlphaSorb-C од Now Foods? Има антиоксидативна заштита Брза апсорпција на Витамин Ц ...