Почетна / Совети за здравје / Магнезиум неоходен минерал за телото…

Магнезиум неоходен минерал за телото…

Магнезиум е неопходен за правилно функционирање на организмот бидејќи учествува во  повеќе од 300 биохемиски процеси во телото. Се наоѓа во сите клетки, неопходен е за создавање на крвта во коскената маса, зачувување на нервниот, кардиоваскуларниот и ендокриниот систем, како и мускулите.

Исхраната богата со магнезиум го намалува ризикот од создавање камен во жолчката, грчеви во желудникот. Магнезиум се наоѓа во многу намирници. Доволно е да Вашето јадење го збогатите со житарки, мешунки, зелен зеленчук, овошје, производите од соја, лешници, ореви и банани кои се најдобри извори на овој важен минерал.

Производот е достапен за онлајн нарачка на: https://www.trimeks.com.mk/product/magnesium-citrate/

Дневната потреба за магнезиум изнесува шест милиграми по килограм на телесната маса, што значи да човек со тежина од 70 килограми треба да внесува 420 милиграми од овој минерал.

Како делува магнезиумот врз организмот?

Гастроинтестинален систем: Земањето на магнезиум е корисно како лаксатив за запек и како антацид да ги намали симптомите на желудечната киселина.

Респираторно здравје: Внесот на магнезиум помага да се промовира здрава функција на бронхиите, со што се поддржува нормалната респираторната функција кај лицата со неоптимална респираторната функција.

Болка: Кога се дадени во дози од 500 до 1000 mg, внесот на магнезиум се покажа дека помага во олеснување на одредени типови на нервна болка до четири часа. Внесот на магнезиум, исто така, се покажа дека ја намалува фреквенцијата и интензитетот на одредени видови на хронични главоболки.

Слушно здравје: Дополнувањето со магнезиум се покажа дека го спречува губењето на слухот кај лицата изложени на гласна бучава.
Хроничен замор: Внесот на магнезиум помага да се подобрат симптомите кај лицата со синдром на хроничен замор.
Магнезиум природно не постои сам по себе. Напротив, тој е во прилог на некој вид на органска или неорганска киселина. Минералите прикачени за киселините се нарекуваат минерални соли. Сите форми на магнезиум кои се користат во додатоците на исхраната обезбедуваат еден или повеќе магнезиум соли. На пример, ако прикачите лимонска киселина со магнезиум, ќе има магнезиумова сол наречена магнезиум цитрат. Во истражувањата се докажало дека магнезиум цитрат и магнезиум глицинат имаат најголема апсорпција кај луѓето.

Проверете и

Храна која ќе ви помогне подобро да спиете

Храната е лек доколку се консумира умерено и во вистинско време се консумираат соодветни намирници. ...