Почетна / Здравје и исхрана / Како да ја намалите желбата за чоколадо?

Како да ја намалите желбата за чоколадо?

Како да ја намалите желбата за чоколадо? Научниците имаат прилично необично решение.

Неодамна е спроведено истражување на Универзитетот во Стенфорд и Карнеги Мелон каде пронајдено е  решение за намалување на желбата за храна: предозирајте се со нешто што многу го сакате се додека не ви се здосади!
Во ред, тоа можеби би фунционирало, но не е најздравио начин да престанете со конзумирање на одреден вид намирници.
Истражувањето е спроведено така што научниците вклучиле 43 учесници кои биле експериментирани во две групи. Сите тие биле студенти од двата пола кои обожаваат чоколадо. Првата група добила по едно млечно бомбонче, а другата по четири. потоа двете групи т.е сите учесници биле замолени да кажат колку им се допаднале бомбоните.

Резултатите покажале дека оние што јаделе помада доза на слатки поќе им се допаднало, за разлика од оние што јаделе четири парчиња. Исто така, оние што изеле повеќе бонбони покасно покажале дека имаат помала потреба од шеќери или доза на благо, иако во експериментот и едните и другите подеднакво уживале во чоколадото.
Сепак, ова не е најздравиот начин да ја спречите желбата кон храната особено во касните саати, ние ви предлагаме неколку здрави решенија:

  • Изберете салата како предјадење
  • Јадете повеќе варена и печена храна, отколку пржена.
  • Пијте повеќе вода з ада го угасите апетитот.
  • Наспијте се . Научно е докажано дека краткиот сон значи зголемен апетит.

Проверете и

CoQ10 – ПОДДРШКА ЗА ЗДРАВ СРЦЕВ МУСКУЛ И ПОВЕЌЕ ЕНЕРГИЈА ЗА ОРГАНИЗМОТ

Што е CoQ10? Коензимот Q10 е природен нутриент есенцијален за живот и здравје на секоја ...