Почетна / Диети / Диета според крвната група

Диета според крвната група

Дали консумирњето на производи базирани на вашата крвна група – 0, А, B, или АB претставуваат клучен индикатор за здрава диета и голем број на намалени килограми?

D’Adamo креаторот на овој начн на исхрана тврди дека храната која ја консумирате делува така што креира хемиска реакција со вашата крвна група. Доколку следите исхрана по вашата крвна група вашето тело подобро ќе ја вари ваквата храна , ќе изгубите голем број на килограми , ќе имате повеќе енергија и ќе превенирате појава на голем број на болести.

Каков тип на храна потребно е да се консумира:
Типот на храна зависи од типот на крвната група. Еве што се препорачува за секоја крвна група:
ТИП (0) крвна група: Високопротеинска исхрана со чисто месо од живина, риба и зеленчук. Во овој тип на диета се препорачува зрнест зеленчук, грашок и мала консумација на млечни производи. Според пронаоѓачот на оваа диета се препорачува дополнително консумирање на суплементи за проблемите со дигестијата и варењето на храната кои се чести проблеми кои луѓето со оваа крвна група ги искусуваат.

ТИП (А) крвна група: За оваа крвна група не се препорачува исхрана која вклучува месо. Оваа диета е базирана на овошје и зеленчук, грашок, грав, леќа како и цели житаррки, иделано органски и свежи, затоа што луѓето со тип А крвна група имаат сензитивен имун систем.


ТИП (
B) крвна група: Овој тип на крна група потребно е да избегнува пченка, житаки, леќа, домати, кикиритки и сусам. Исто пилешко месо. Кај оваа крвна група препорачлива е консумација на зеленчук (зелени салати, зелка, како и секој зеленчук каде преовладува хлорофилот односно зелената боја), јајца, нискомасни млечно производи и чисто месо како месо од лосос, телешко  и мисиркино месо.
ТИП AB крвна група: Кај оваа крвна група се препорачува консумација на ТОФУ, морски плодови, млечни производи и зелен зеленчук. Лицата со ова крвна група имаат тенденција на послаба стомачна киселина  Foods to focus on include tofu, seafood, dairy, Затоа потребно е да избегнуваат кофеин, алкохол и чадено или пакувано процесуирано месо.
Ниво на труд кој треба да го вложите во ваквиот тип на диета за да ослабите: ВИСОК
Запомнете доколку сакате резултати потребна е и пожртвуваност, физичка активност и сладење на оброците и намирниците кои ги користите во исхраната.
Не заборавајте физичката активност е дел од процесот на слабеење и на неа се должи добриот изглед на телото затоа практикувајте ја модеирано барем 2-3 пати неделно. Јога, пилатес, аеробик, пешачење, трчање или вежби со отпор се совршени како додаток на секоја диета.

Доколку не сте сигурни за типот на вашата крвна група испитајте го, резултатите ќе ви покажат што е потребно да праавите и на што да се фокусирате.

 

Проверете и

CoQ10 – ПОДДРШКА ЗА ЗДРАВ СРЦЕВ МУСКУЛ И ПОВЕЌЕ ЕНЕРГИЈА ЗА ОРГАНИЗМОТ

Што е CoQ10? Коензимот Q10 е природен нутриент есенцијален за живот и здравје на секоја ...