Почетна / Совети за здравје / 10 неочекувани причини да пиете повеќе вода

10 неочекувани причини да пиете повеќе вода

Со празниците зад нас и здравите навики во нашите умови, многумина се уште тагуваат за пити и колачи. Без разлика дали станува збор за резолуција за Нова Година за пиење повеќе вода или се уште се справувате со мамурлакот од 1-ви јануари, откривме некои убедливи причини да повеќе вода во Новата година.

Затоа, слатките работи настрана и направете ја водата број еден избор на пијалок.  Придобивките навистина се бесконечни. (Само погледнете!)

 

Баланс на течности

Околу 60 проценти од телото е направено од вода. Пиењето доволно вода  ја одржува течната рамнотежата на телото, што им помага на транспортните хранливи материи во телото да  ја регулираат температурата на телото, варираат храната и многу повеќе.

Контрола на калории

Заборавете на други трикови за исхрана!  Водата за пиење исто така може да помогне при губење на тежината. Бројни студии пронашле врска помеѓу потрошувачката на вода и губењето на неколку килограми. Тајната причина? Водата едноставно им помага на луѓето да се чувствуваат полни и како резултат консумираат помалку калории.

Мускулно гориво

Потењето во сала предизвикува мускулите да губат вода. И кога мускулите немаат доволно вода, тие се уморни. Значи, за дополнителна енергија, обидете се со вода за пиење за да не го пропуштите тој последен  сет на склекови.

 Чиста кожа

Одредени токсини во телото може да предизвикаат раздвојување на кожата, што резултира со затворени пори и акни. Водата придонесува за чиста и сјајна кожа и го намалува ризикот од мозолчиња.

Зголемување на продуктивноста

Чаша вода може да им помогне на луѓето да се концентрираат и да останат свежи и алармирани.

Надмини го заморот

Вода и тоа како може да помогне во борбата против оние уморни очи. Еден од најчестите симптоми на дехидратација е заморот.

Помош проотив мамурлак

Дури и кога сме мамурни, сепак чаша вода е добар избор а го хидратирате телото и избркате главоболката.

Превенција од болка

Малку вода навистина може да направи многу. Дехидрацијата го спречува појавувањето на болки на зглобовите и мускулите.

Оставете ги работите да течат

Секој сака да се справи со проблеми со варењето. За среќа, пиењето доволно вода му помага на организмот подобро да функционира.

Го поттикнува мозокот

Една студија во Лондон открила врска помеѓу учениците што пиеле вода во испитната соба и постигнале подобри оценки, што укажува на тоа дека водата води кон појасно размислување. Додека не е јасно дали пиењето вода има нешто поврзано со подобар резултат, сепак боли да го пробате!

Количината на вода која ни е потребна дневно е вечна дебата.

Истражувањата покажуваат дека возрасните имаат потреба од 9 до 16 чаши вода. Сепак, овој број варира во зависност од нивото на активност, возраста и количината на водата кај потрошувачите во кафето, чајот или овошјето и зеленчукот богати со вода.

Еве како да се задржите хидрирани

Започнете со пиење една чаша вода штом ќе се разбудите и 30 минути пред да јадете голем оброк. (Ова исто  ќе помогне во контролирањето на апетитот.) Нека ви стане навика да чувате шише за вода на рака во секое време. Доколку сакате да додадете вкус исцедете еден цитрус. И сите придобивки од водата ќе ви бидат на дофат.. и во вашето тело.

Проверете и

Јагодите се убавина и здравје

Јагоди – здравствени придобивки Јагодите се богати со витамин Ц, каротен, фолна киселина и железо. ...